Godmorgon

Godmorgon på er! Jag vaknar verkligen alltid så himla sent, gud.. Har vaknat 12 den senaste veckan nu.. Jaja!
Idag är det min sista dag på sommarlovet, gud vad jag vill börja skolan nu haha, längtar faktiskt till imorgon!
 
Idag ska vi fira min födelsedag tillsammans med släkten. Mormor&Morfar, farmor och min moster + hennes familj kommer hit! Myyysigt, sedan så är jag bara hemma och tar det lugnt ikväll inför morgondagen. Vi har inte skola förrän klockan 13.00 så innan dess skall jag och ett gäng tjejkompisar hem till Andrea på brunch som bor i samma hus som Sjölins, amaaazing.
Nej nu skall jag upp ur sängen, duscha och snabbt in till stan + Ica! Har grejer att fixa inför dagen, när mamma jobbar är jag den nya mamman;) med pappas hjälp såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0