God morgon

Vaknade för ungefär en halvtimme sedan och tänkte gå upp nu och äta frukost.
Dagens planer är att jag tillsammans med mina två yngre kusiner skall gå på bio och sen äta i stan. Perfekt en sådan här dag, deras föräldrar (min moster och hennes man) åker nämnligen iväg på Spa idag så därför tar jag hand om de två äldsta killarna under dagen medans den lille åker till mormor. 
 
Vi skall iallafall se Dumma Mig 2, jag älskar sådana filmer. De får inte vara för barnsliga utan de får liksom ha en gräns haha, och såna filmer som den vi ska se idag slutar man aldrig gilla, det finns fortfarande ett litet barn inom mig. Så dagen idag tror jag kommer bli hur mysig som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp en bild på tjejerna i din nya klass och i din gamla och skriva skillnaden på dom? Bra/dåligt

2013-08-31 @ 13:27:14
Postat av: Anonym

Har du bilder från kick-offen? Vill gärna se:))

2013-08-31 @ 16:19:26
Postat av: Anonym

Vad hände med "min nya blogg ska bli så bra" sämsta uppdateringen EVER!!!

2013-09-01 @ 00:27:52
Postat av: Anonym

Hej Vanessa! kan inte du tipsa om snygga vinter jackor? man vill ju vara förbered;) vad ska du köra på iår? Kramis:):)

2013-09-01 @ 00:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0