F/S

Vet dina föräldrar att ni dricker?
- Yes det vet dem. De var förberedda på allting och kom hem på natten med glatt humör. De visste att 90 pers skulle hit och de var bara glada för min skull sålänge de inte kommer hem till en påverkad dotter.
 
Kan du visa bild på dina naglar?
- Det är egentligen vanliga lösnaglar som jag satt på och sen applicerat lite glitter på tipparna, inga svårig eller konstigheter. Orkar faktiskt inte fota dem, hehe..
 
Åh vad snygga haremsbyxor!! har letat överallt efter ett par harems med leopard tryck! Hur mycket kostade dem?
Din blogg är sååå braa, läser den varje dag + att designen blev skitfin, så du ska vara glad att du bytte till blogg.se. Kram
- Först och främst - tack såå mycket, söt du är!! Leopard haremsbyxorna har jag gett till min mormor som blev helt förälskad i dem haha, de var väldigt stora på och inga som jag alls rekomenderar att köpa. Men ni hittar dem iallafall på Design Only för 399 kronor
 
Vet du vart Annas klänning är ifrån?
- Yes, BikBok är den ifrån
 
Vad gjorde ni för lekar?
- Kröklekar ;)
 
Kan du inte göra en video där du visar alla dina presenter?
- Hmm, kanske!! Får seee. Isåfall presenterna från middagen men inte presenterna från familjen & släkten för det vill jag visa med fina bilder :)
 
Visa dina presenter!!!!!!
- Jag skaaaaa

Kommentarer
Postat av: m

asså.. känns det inte konstigt att skaffa alkohol till sina kompisar på din fest om du själv inte dricker? för du har ju sagt att du inte gör det.

Svar: Det är ju inte jag som köper alkohol till dem?? hahah... de skaffar ju eget. lol
vanessawilsons.blogg.se

2013-08-13 @ 00:31:50
Postat av: Anonym

jojo men asså att de kommer till dig med massa alkohol till dig liksom XD ni är ändå bara 15-16 typ

Svar: det spelar väl ingen roll vilken ålder man e i, man dricker på sin egen risk..
vanessawilsons.blogg.se

2013-08-13 @ 01:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0