Fixar...

Sitter tillsammans med söta Elsa nu på Facebook och trixar lite med designen, som det ser ut nu så kommer det bli jättebra! Enkelt men snyggt, är som ni ser långt ifrån klara men lovar er att det kommer att bli bra!!
 
Hur som helst så hade jag tänkt att sätta på en film, jag vet att det är strålande sol ute men jag är så himla trött och nere på något sätt, känner bara för att ligga instängd i mitt rum med min dator och kolla på filmer och blogga, tycker det är såå mysigt. Vet att jag bara har 4 dagars sommarlov kvar men imorgon skall jag till stan så då tillbringar jag dagen ute istället och tar vara på de sista dagarna som lover har att erbjuda.. Men guud så taggad jag är inför Sjölins!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0