First day - Outfits

 First day of school
Jag fick en fråga häromdagen om jag kunde göra ett collage där jag visar vad man kan ha på sig första dagen i skolan, och självklart!! 
 
Bilden ovan visar lite vad jag hade tänk att ha på mig. Tänkte bära mina nya Vans som redan är lite skitiga, men ska tvätta dem, till dessa skall jag ha ett par boyfriend jeans eller ett par nya byxor jag fått utav ett gäng tjejer på min middag som inte är med på bild.
Och jag tänkte matcha det till min vita blus från Zara som bara blivit hängandes i garderoben ända sen jag köpte den, ni ser den på bilden ovan. Sen kan det ju bli så att jag ändrar mig helt och vill ha ett par andra jeans eller kanske ett par shorts (se bilden nedan) men det lär ni ju märka!
 
Men här har ni lite andra tips på vad ni kan ha på er första skoldagen, själv skall jag också lägga till lite smycken.
Varianter/first day
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska man va i aulan kl 1? :)

2013-08-15 @ 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0