First day - CHECK

Nu är jag äntligen hemma efter en jättebra dag!
 
Gick upp runt 10 tiden idag, fixade mig och åkte sedan vid halv 12 tiden in till stan för en frukost på Condeco, där var jag med Joanna, Andrea, Julia, Anna, Ida, Frida, Moa, Ebba, Julia och Emma. Så satt vi där i ungefär 45 minuter och bara pratade och åt frukost, såå himla mysigt. Sen gick vi allesammans mot skolan tillsammans där vi satte oss i aulan med alla andra och fick klasserna, kom i en sjuukt bra klass. Är så himla nöjd verkligen!
 
Sen gick vi runt lite och kollade 'frivilligt' och satt med alla andra vid sofforna och gick sedan hem. Men då åkte jag till stan tillsammans med Joanna, Sofia och Cornelia för att äta - Thai Food Arkaden och gick sedan runt och kollade lite. Hittade ett par jeans som jag skall köpa imorgon och sedan åkte vi hem till Joanna.
Nu skall jag äta och sen tillbaka till Joanna, ska sova där inatt men just nu är hon på friidrott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka kom du i samma klass med? Både tjejer och killar! Kan du skriva dom här på bloggen? Puss älskar din blogg!!

2013-08-20 @ 00:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0