Bra om ni läser

Jag vill inte att någon tar detta fel nu men jag är trött på knäppa kommentarer, så jävla onödigt helt enkelt.
Jag gick in på min blogg nyss och ser att jag fått 5 nya kommentarer, 4 stycken var snälla medans 1 var onödigt skrivet. Ni ser exakt vad jag menar på bilden ovan.
 
Jag vill bara att ni ska förstå rätt nu: Vi säger att 10 tjejer i mitt 'kompisgäng' bloggar, ungefär så många är det. Alla bloggar ser likadana ut, varesig man bloggar på nattstad eller blogg.se. Designena, inläggena osv. Det är inte så att Alexandra är bloggens drottning som kommer på allting (missförstå mig inte vill bara få ut detta på rätt sätt) utan alla skriver precis olika saker och vipps som det är så blir det nästintill likadant som den andre skrivit. Jag kan däremot erkänna att jag får grymt med inspiration från Alexandras blogg, hur väl hon gör sina inlägg, hennes bilder och hela bloggen liksom. Det är faktiskt en utav mina topp 3 bloggar som jag läser varje dag och jag tycker bara att den blir bättre och bättre. 
Om man jämför såhär: Är jag en copycat klädmässigt för att halva Göteborg klär sig i såna Primeboots jag har och såna byxor jag har? NEJ NEJ NEJ, jag inspireras utav folk men jag är verkligen ingen copycat/wb eller vad ni nu kallar det och mina inlägg är inte kopierade eller tvillingar med Alexandras inlägg för fem öre. Ibland blir det bara att texterna blir sig lika, men hur många tjejer skriver och gör inte som andra? Detta inlägget blev väldigt rörigt men hoppas ni förstod vad jag menar och jag hoppas också att ni tog detta på rätt sätt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Jansson

Så jävla sant det du skriver!

2013-08-18 @ 20:57:00
URL: http://linneajanssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår exakt vad du menar! Din blogg är så himla bra & egen tycker jag. Kan inte du länka alla dem bloggarna dina kompisar har? :)

2013-08-19 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0