Birthday gift #1 - Macbook

Macbook Air
 
Äntligen fick jag min drömdator som just nu är min lilla bebis, haha!! Är så rädd om den va, har inget datorfodral än så lägger tillbaka den i datorboxen såfort jag användt den, tvättar händerna innan jag ska hålla på med den osv, haha.
 
Är iallafall så himla glad att jag fick den, äntligen alltså!!! Så länge jag behövt min egna (!!!) dator med mina egna saker på, fick även med en hårddisk till så att ja kan ha fler saker på den. Dock lägger jag över alla bilder på den stora datorn och lägger sedan in bilderna på bloggen via den stora så att jag sen kan pilla med det på min dator, så slipper man ta upp så mycket minne hos den, lite synd.. Perfekt nu när gymnasiter har sin början och Case startar igång, lär komma till användning extremt mycket då. Är iallafall såå nöjd!! Tack mamma och pappa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tycker du är snyggast av Mbmj hillier hobo eller classic q fran?

2013-08-14 @ 14:13:38
Postat av: Emma

Varför har du inte den förra headern som du hade på nattstad, den var ju 1000 gånger snyggare!!! Den som du har nu... Njää... Jag menar det är en Anna tjej i bakgrunden, man får då uppfattningen att det är 2 tjejer som bloggar TSM, right? Byt snälla! Ps din blogg är beeest

2013-08-14 @ 15:30:20
Postat av: Anonym

Det stämmer att man ska va på sjölins kl 13 på måndag va? Eller är det helt fel? Låter ganska sent haha. kram

2013-08-14 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0