7 answers

Det stämmer att man ska vara på Sjölins klockan 13 på måndag va? Eller är det helt fel? Låter ganska sent haha
- Yes det stämmer, vad jag vet iallafall haha. Aah ganska sent men det kan vara skönt med, då är sommarlovet inte slut försän 12.59 haha och man kan träffas ett gäng tjejer innan och äta frukost osv!
 
Jääääklar vilken snygg outfit
Shiit vad snyggt, vart köpte du haremsbyxorna?
- Tack så mycket, de är köpta på Ted Bernhardtz
Vilken tycker du är snyggast av Marc By Marc Jacobs Hiller Hobo eller Classic Q?
- Tycker båda är lika fina :)
 
Vad har du för Vans? Vilken färg?
- Jag har den vanliga låga modellen i svart, bilder kommer
Hejhej! Skulle behöva ett svar väldigt fort. Ska till Göteborg imorgon och vill gärna veta i vilka affärer man kan hitta haremsbyxor, du har ju en del så du vet säkert det :)
- Haha jag har typ 4 stycken men aa.. Har köpt mina på BikBok, H&M, Design Only och Ted Bernhardtz, så kolla där!
 
Gav du din mormor de haremsbyxorna som är på bilden?
- Jappsi, kände att jag aldrig skulle använda dem...
Hur många unika läsare har du nu per dag sen du bytte portal?
- Har haft ca. 500 varje dag vilket är skitkul!! Hade runt 6-700 innan så det är bara minus några få liksom, jätteroligt! Men fler ska ni bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin och har verkligen jätte fin stil! :) kram

2013-08-18 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0