7 Answers

Vilka hamnade du med i din klass? Kände du några sedan innan?
Jag fick en toppenklass verkligen, den bästa ekonomiklassen. Dem jag kände innan som jag kom med var Frida, Kajsa, Victor, William, Zid, Axel D, Maksi och Hannes. Men har redan börjat lära känna alla så det är såå himla kul att vara i skolan, älskar det!
 
Videon är privat 
x10 flera likadana kommentarer
Jag veet att outfitvideon är privat och skall fixa det ikväll, så det är inget att oroa sig över. Ni kommer att få se den, håll ut!
 
Skall du på Sam/Sjölins kickoff?
Japp, skall på båda!! Ska bli såå himla kul!!
 
Hej Vanessa! Fin sjal! Vet du om den finns i fler färger? Vart kan man köpa den och hur mycket kostade den?
Tack så mycket, aa hörde att den fanns i rosa med... men det är ingen färg jag vill ha! Ingen aning, fick den i present!
 
Vem umgås du mest med i din klass?
Frida tror jag:) Sedan Kajsa, Julia och Amanda! Och killarna oftast, när jag tappar bort tjejerna haha
 
Vart ifrån är den gråa pälsjackan från?
Hitta den på polyvore..
 
Vartifrån är mascaran som du använder?
Den är ifrån märket Telescopic och finns att köpa på Kicks, Åhlens, H&M, Lindex osv, you name it! Det finns några olika varianter utav den, den jag har gör fransarna längre och det kan jag verkligen säga att den gör, den guldiga färgen är det. Den silvriga färgen separerar fransarna superbra och sen vet jag inte med resten.6

Kommentarer
Postat av: Elise

vad är en kickoff? snälla svara

2013-08-28 @ 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0