The perfect outfit

Jag kan inget annat än att älska denna outfiten som tjejen på bilden bär. Bootcut jeansen är ju helt klart favoriten och skjortan till gör det bara snyggare! 
 
Har ju själv ett par bootcut jeans ifrån Lee som sitter helt okej snyggt, men skulle verkligen inte skippa att köpa ett par ifrån Hollister. Skall se om jag hittar ett par i London när jag och mamma åker dit annars får jag väl ta och beställa dem. 
 
Stora skjortor som denna på bilden är också huur snyggt som helst, har sett en jättefin vit inne på H&M som denna också kommer ifrån, för modellen på bilden fotar för H&M hehe.. Så skall åka in och prova den nästa vecka, oversize skjortor är ju såsåå snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0