Svar på några frågor:

Vilka är dina bästa kompisar? Både tjejer och killar? Alla mina vänner är mina bästa kompisar men dem som står mig närmst är nog Joanna, Lovisa, Andrea, Ida, Julia, Anna, Beatrice och Ingrid och killarna är väl Hampus, Carl, Axel D, Hannes, Jack och Isak!
Det bästa och sämsta med Sjölins? Bästa - alla långa raster, folket, själva skolan (liten och mysig) och arbetssättet. Sämsta - alla salar som har så konstiga namn så i början hittade man aldrig haha.. sen vet jag inget mer dåligt?
 
Saknar du Sam? I början gjorde jag det men nu är jag ganska glad att jag inte går där, försöker dock inte åka dit så mycket för då vet jag att jag kommer börja sakna det, haha...
 
Tror du att din dröm om att bo i New York kommer att uppfyllas? Hur isåfall? Inget illa menat men väldigt många tjejer har ju den drömmen och den kan ju vara rätt svår att genomföra :/ Väldigt sant de du skriver men samtidigt så hoppas jag innerligt att det kommer genomföras då jag faktiskt ser USA som min framtid med mitt jobb och familj. Skall iallafall åka dit direkt efter gymnasiet och kolla runt på lägenheter och upptäcka staden mer, sen får man se.. Det kostar ju en del att bo där så skall börja jobba såfort som möjligt efter och innan gymnasiet, sedan åka dit med pappa såfort jag gått ut skolan och så får vi se. Men är nästan säker på att det kommer ske!
Går du i någon sport? Nej jag gymmar bara, men vill väldigt gärna börja i boxning haha...
 
Hur var din klass på Sam i högstadiet? Haha den var crazy men jag älskade den ändå! Så härligt folk, tråkigt att vi inte ses nått mer typ...
 
Hur äter du under en vanlig dag? Jag hinner nästan aldrig äta frukost, sen äter jag lunch i skolan, mellis när jag kommer hem (frukt typ) och sedan middag med familjen och alltid något litet innan jag går och lägger mig, typ en skål med isbergssallad haha....
 
Hur ser dina träningsrutiner ut? Har inga speciella.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0