Some extra

Kom på förra veckan att det fanns mer saker som jag önskade mig i julklapp som jag snabbt fick skriva upp på listan. Och det var detta:
Extragifts
1. Nyårsklänning - För att fylla på önskelistan lite kände jag mig för att önska mig min nyårsklänning i julklapp med, med tanke på att jag faktiskt behöver en för i år. Dock önskar jag mig inte den på bilden från Rebecca Stella, har ju redan en här hemma som jag hade förra året så i år vill jag ha något annorlunda, och hittade en i stan som jag önskat mig.
 
2. Victor&Rolf Flowerbomb parfym - Jag har hört väldigt mycket gott om denna, och jag som älskar att få parfymer och älskar parfymer över huvud taget vill jätte gärna ha den här, dock blir det nog så att jag köper den i London eller på flygplatsen eller något, samma sak som med True Religion jeansen jag önskade mig men som inte fick vara med på bild, de blir nog också köpta i London!
 
3. Mascara - Jag ääälskar smink och älskar att fylla på sminklådan, tycker det är skitkul att köpa nytt smink osv. Så nu vill jag ha en ny mascara, haha. Brukar oftast bara ha en tills den tar slut och då köper jag en ny som också blir min enda här hemma, men nu skall jag börja se till att jag har lite olika här hemma, så att man kan vairera, och just denna ni ser på bilden ovan är den jag önskar mig, den är skitbra då en kompis till mig har den och jag har själv provat den.
 
4. Vaxade jeans från Ginatricot - Dessa var jag inne och provade häromdagen och dem fick ockå hamna på min lilla extra önskelista. De satt skitsnyggt och jag har läänge velat ha dem men det har aldrig blivit att jag köpt dem. Har ju haft ett par liknande innan också från Gina, men de har jag tappat bort haha, så kände att det var dags för ett par nya! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0