SAM&SJÖLINS JULFEST - 19 December

Jag tänkte berätta lite om i torsdags, då jag och flera kompisar var på Samskolans och Sjölins julfest som höll hus på Berså! 
Först hade skolan avslutning i aulan vilket var jättemysigt, sedan gick vardera klass till ens klassrum där det var fika, vi satt och prata osv. Sedan åkte jag och Emma till stan där vi mötte upp Ingrid, Hedvig, Hanna, Anna, Sara m.m. på Thai Food Arkaden och där satt vi ett tag, jag hämtade ett linne utav Ingrid som jag skulle ha under kvällen osv. Sedan mötte jag upp pappa och vi åkte hem. 
 
Väl hemma duschade jag, tog det lugnt och packade en väska och sedan åkte jag hem till Joanna! Där tog vi det mest lugnt och sedan fixade vi oss, sedan gick vi till Chez där flera kompisar var och efter en stund kom det allt fler och fler, det var verkligen hur trevligt som helst där!
Sedan gick jag och lite kompisar mot Berså vid halv 11 tiden, kom in vid 12 och var där tills dem stängde. Sedan gick jag och två killkompisar till BurgerKing och sedan följde dem mig hem till Joanna där hon redan var, kom hem ganska sent men hade en sjuukt rolig kväll! 
Sov iallafall hos Joanna tillsammans med Filip och det var det sköööönaste att få lägga sig i sängen efter 8 timmar med klackar.....
Jag hade på mig - Vaxade jeans: Tessie / Linne: Ingrids / Skor: Jeffrey Campbell / Armband: BikBok / Nitskärp: Tessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar verkligen inget illa med detta utan är bara nyfiken då jag själv inte går på fester så ofta osv! Men ni säger att skolorna har fest på Berså, som är en krog. Och det finns alkohol tillgängligt. Är det skolorna som arrangerar det? För åldern finns ju inte inne (egentligen) och skulle inte tro att någon skola vill ge alkohol till sina elever. Så det kanske hölls privat? Är bara lite nyfiken av mig och är väldigt intresserad av hur det fungerar! Så verkligen inget illa menat osv! :) Btw, så diggar jag dig asmycket!! Svara gärna i ett inlägg <3

2013-12-25 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0