My day - Thursday

Heej på er! Sitter just nu inne på rummet och hör den lilla stormen utomhus, här hemma snöar det, ääntligen! Hoppas bara det inte är plusgradigt imorgon för då blir det slask och jag orkar inte med det, hatar slask! Jajaa..
Idag hade jag tandläkartid 07.30 och sovmorgon till 12.00, haha asså den besvikelsen.. Men efteråt åkte iallafall jag och pappa och köpte frukostbröd på Brödhuset, ååh mysigaste! Blev favorit surdegsbrödet.. Naam!
Slutade iallafall skolan halv 3 idag men satt kvar i lite mer än en halvtimme och skrev på ett arbete som skall vara inne imorgon vid lunch, vi skall skriva en krönika om Israel och Palestina, vad som är vinklat till vad och hur man tar ställning osv.. ganska intressant men sjukt jobbigt.
Efter skolan åkte jag, Lovisa och Hannes med pappa till FrozenYoghurt baren där vi också mötte upp Andrea, Ida, Maksi och William som inte fick plats i vår bil hehe.. så satt vi där ett tag och snacka och sedan fortsatte jag och pappa hem till farmor och sa hej till henne och sen tillbaka till stan där jag sprang upp till Lovisa lite snabbt och hämtade några grejer. 
 
Sedan körde pappa mig till frisören, skulle bara fräscha till håret lite och toppa det, blev jättenöjd! Sedan hämtade han mig och hemma väntade en jäättegod middag! Nu skall jag fortsätta lite på arbetet och sedan somna till ett avsnitt utav One Tree Hill, längesen nu... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0