My day so far

Idag är det lördag vilket jag är sjuukt glad över, känns som söndag haha... 
Igår kväll var jag och flera kompisar hos en tjej vid Snipen vilket var huuur roligt som helst. Aldrig dansat så mycket hahah.... sen sov jag hos Sofia och imorse vaknade vi vid halv 10, gick upp, la oss i soffan och kolla TV och sedan tog jag mig en dusch och blev hämtad av mamma vid 11 tiden så åkte vi in mot stan. 
 
Väl där skulle jag byta en jacka som jag köpte igår, var på stan med pappa igår och köpte då en Parajumper jacka men det var fel storlek så idag bytte mamma och jag den till en Woolrich istället, bilder kommer. Är verkligen superglad och jättenöjd för den, nu slipper jag frysa hihi.. 
Efteråt tog vi en sushi på NK och sen mötte jag upp Joanna, så gick vi och köpte varsin ny halsdduk och mötte sedan upp Andrea och tog en fika på Café Vanilj och pratade om gårkvällen, sedan mötte jag upp pappa så åkte vi och handlade och nu är jag hemma!
Nu skall jag vila lite, äta och sedan fixa mig inför kvällen, Andrea kommer hit senare så skall vi göra oss i ordning, möta upp Joanna och dra till Billdal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0