GOD JUL!!..

..Kääära läsare!
 
Idag vaknade jag vid 10 tiden och gick då upp och åt frukost med familjen och även lilla mormor som kom hit på lite julfrukost. Det blev Catálan, en frukosträtt som vi alltid äter när vi är i Marbella, det är rostad baguette med någon tomatgrej och parmaskinka över det, såå jäkla gott!
 
Sedan la jag mig i soffan och slappade lite, kollade på Grinchen och Extreme Home Makeover bland en massa tända doftljus runt om i huset och julbelysningen som var på, såå mysigt!
Nu har jag precis duschat och skall börja fixa mig lite grann, om en timme börjar Kalle Anka och efter det är det matdags och sedan paketöppning, sen kommer Joanna och då går vi alla över till mina kusiner här bredvid för lite fika!
Hoppas ni alla får en riktigt bra Julafton, det kommer komma en mindag video lite senare, kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0