Annandag

Just nu sitter jag tillsammans med Lovisa i soffan hos mig och kollar på någon konstig film på tvn...
 
Idag har jag först varit hemma fram till klockan 4, då jag vaknade vid 1... Pappa och jag låg och kollade klart på en film tillsammans som vi började kolla på igår, den var så sjuukt bra. Precis min typ av film 'Shawshank Redemption' heter den, åh den var grym!!!!
 
Sedan vid 4 tiden åkte vi in till stan, gick runt ett bra tag, kollade i massa butiker och åt en tidig middag tillsammans på rullandebands sushin på Drottninggatan, Haiku Sushi Lounge heter den, my favourite!
Sedan åkte vi och hälsade på farmor och sedan mötte jag upp Lovisa så tog vi en kvällsfika och satt och prata i evigheteer, sen följde hon med mig hem och här har vi varit sen halv 9 ungefär. 
Nu ska vi somna till en ny film, hoppas ni haft en bra annandag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0